Mediatiedot, helmi-maalis 2014

Suomessa on miljoona yli 65 vuotiasta.
Yli 55-vuotiaita on 1,8 miljoonaa.
50+ ostavat puolet lähes kaikesta.
Tarjolla on 7 miljardin euron markkinat! Kuka ottaisi?
M&M 17/13

Seniorinfo.fi palvelee, auttaa ja informoi kaikkia 50+-suomalaisia! Olemme senioreiden, supersenioreiden ja vanhusten tiedonlähde, keskustelufoorumi, aktivoija, auttaja, innostaja, kokkausopas, neuvontapiste…

Me palvelemme ja vastaamme kysymyksiisi!

                             pirjo.ropponen@seniorinfo.fi (0505521212), pepe.luhtala@seniorinfo.fi, miika.pispala@gmail.comAineiston toimitus: hannah@seniorinfo.fi Aineistomuoto: PNG, GIF tai JPEG

Valitse näistä mahdollisuuksista yrityksellesi sopivin yhdistelmä:

Sivubannerit

Asiatekstin vieressä oikealla oleva sivubanneri on oiva keino ”varastaa” lukijan huomio Etusivun bannerin näkevät lähes kaikki, erikoissivujen bannerien lukijat ovat erityisen kiinnostuneita käsiteltyä aihetta sivuavista tuotteista ja palveluista..
Etusivun banneri: Oikea laita. Kullakin banneripaikalla on 3 eri mainostajaa.   Banneri vaihtuu aina kun etusivulle tullaan.   Koko 200x120px / n. 71x43mm.   Vuoden banneri alkaen  2500 euroa

Sisäsivujen bannerit:

Jokaisen sivun alalaitaan on mahdollista saada aiheeseen liittyvä banneri.   Koko 200x120px / n. 71x43mm.   Pyydä tarjous.

Lue lisää…


Alalaidan bannerit

Teemasivujen (Terveys, Raha, Ilo etc) toisen sivun alalaidan leveä banneri, jota saa kolmena eri korkeutena: 150px, 300px ja 600px. Mahdollisuus tuoda esille enemmän tietoa ja herättää suurempaa huomiota.  Hinnat alkaen 800 euroa.

bot ban(A) 600x150px / n. 212x53mm (B) 600x300px / n. 212x106mm (C) 600x600px / n. 212x212mm
Lue lisää…


Lisäsivu

Jokaiseen banneriin voi saada lisäsivun, jossa markkinointisanomaa vahvistetaan, jolloin omille sivustoille ei tarvitse tehdä muutoksia.


Tekstimainokset

Asiateksteihin liittyvät kuvalliset tuote- tai palvelukohtaiset palvelusivut eli ”keltaiset sivut”. Kuva, teksti ja linkki omille sivuille.

tuoteTekstimainos 6 kk 300 euroa 12 kk 550 euroa

Kuva: 70x70px / n. 25X25mm. Sanaa: 40-100

Näytä sivu. Klik.


TESTAA: Split-run mahdollisuus! Tehokkuus lisääntyy. Lue lisää…



Split run –testi

Käytä hyväksesi testausmahdollisuuksia! Voit tehdä omasta banneristasi kaksi erilaista versiota. Erilainen tarjous, erilainen kuva, erilainen lähestyminen. Bannerit sijoitetaan siten että joka toinen sivuille tuleva näkee toisen tarjouksista. Google tilastointi kertoo kumpi banneri on kiinnostanut enemmän eli sitä on klikattu! – Kun klikkauksia on riittävästi paras vaihtoehto on helppo valita jatkokäyttöön.

PJPtextperhejaperinto gry

*ad agency ad

Pyydä tarjous bannerien suunnittelusta!


Lisätietoa eri vaihtoehdoista

Oikeanpuoleiset bannerit, etusivu ja sisäsivut.

tapiola adEtusivun banneri:

Alasivujen bannerit aiheiden mukaisille sivuille. Pyydä tarjous.

Koko 200x120px / n. 71x43mm.

Aineiston toimitus: hannah@seniorinfo.fi Aineistomuoto: PNG, GIF tai JPEG


Seniorinfo.fi:n oikealla olevia bannereita on allekkain 5 kappaletta ja banneripaikoissa vaihtelee kolme eri mainosta.

Bannerit ovat suorakaiteen muotoisia mainospaikkoja internet-sivuilla. – Suomenkielistä nimitystä ei taideta enää keksiä. Pienemmät bannerit ovat yleensä oikealla puolella, koska katsetutkimukset ovat osoittaneet ihmisten katseen kohdistuvan ensiksi oikealle puolelle.

Etusivun bannerin havaitsevat useimmat , koska suurin osa kävijöistä saapuu portaaliin ensimmäisenä etusivulle. Etusivulla huomiota vievät kuitenkin monet muutkin asiat: itse sivuston otsikot ja uutiset sekä sivuston tarjontaan tutustuminen. Bannerin sanoman täytyy olla vahva, jos haluaa sivulle tulevan henkilön uteliaisuuden heräävän ja hänen klikkaavan banneria.

Toisaalta vaikka katsoja ei klikkaakaan banneria niin hän on joka tapauksessa nähnyt bannerin ja sen sanoman. – Eli banneri saavuttaa perinteisen lehtimainonnan huomioarvon.

Tuotteesta tai palvelusta riippuu minkälainen banneri toimii parhaiten. Yrityksen logo ja slogan? Uteliaisuutta herättävä kysymys? Uutinen.? Puhdas tarjous? Vai ”kertova”banneri.

philipsbanner2014

Logo ja slogani


kumpi katso banner

Kysymys


philips sale

Tarjous


PJPtext

Kertova banneri


fm uutuus

Uutinen.


Etusivu vai sisäsivu? Etusivulla on enemmän kävijöitä, mutta erilaiset tarjoukset kilpailevat huomiosta. Aihekohtaisille sivuille tulevat kävijät ovat valinneet aihepiirin ja kiinnostuneet siitä, jolloin aiheeseen liittyvä tuote tai tarjous saa helpommin huomiota. Teemasivuilla banneri kannattaa tehdä tiukemmin aiheeseen liittyväksi.

Ota yhteyttä, jutellaan vaihtoehtoisista sijoituspaikoista.


Alabannerit

bot ban

Pieni banneri (A)

Keskisuuri (B)

Suuri (C)

(A) 600x150px / n. 212x53mm (B) 600x300px / n. 212x106mm (C) 600x600px / n. 212x212mm

Pyydä tarjous!

Aineiston toimitus: hannah@seniorinfo.fi Aineistomuoto: PNG, GIF tai JPEG

Aihekohtaisten sivustojen toiselle sivulla on mahdollisuus käyttää hyväksi isoa mainostilaa sivun alalaidassa. Leveästä ja laihasta bannerista paksuun….

Banneri on näkyvillä alalaidassa sivun avautuessa. Koon valinta riippuu sanoman määrästä tai kuvan näyttävyydestä.

Pieni banneri
valiorav
Keskisuuri
fenno600
Suuri
fen600600